17 de novembro de 2013

Beauty | Top 5 Fall/Winter Lipsticks


Um dos meus itens preferidos da maquilhagem é sem dúvida o batom. Tenho imensos, é um vício. Estes são as minhas 5 escolhas para Outono e Inverno. São duas estações que puxam por cores escuras. É nesta altura do ano que mais abuso nos lábios vermelhos, talvez pelo Natal estar próximo. São todos batons mate, mas hidratantes, o que é óptimo para mim uma vez que tenho tendência a ficar com os lábios bastante secos com o frio. Espero que tenham gostado das minhas escolhas. Quais são os vossos batons preferidos para estas estações?

One of my favorite makeup items is the lipstick. I've plenty of them, it's an adiction. These are my 5 picks for Fall and Winter. Those are the seasons that ask for bold dark colores. It's in this time of the year that I wear red lipstick most of the times, maybe it's because Cristmas is near by :) They are all matte lipsticks but very moisturizing, which is great for me, once my lips tend to dry with the cold weather. Hope you liked my picks. What are your favorite lipsticks for these season?






4 comentários:

  1. I think I am going to vote for Kiko :)

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ResponderEliminar
  2. Que lindos!
    Adorei Cátia, essas também são as minhas cores de inverno.
    beijinhos*

    ResponderEliminar
  3. Amazing colors! Love the Maybelline one! Thank you for following me! I'm following you back on GFC, Bloglovin, Facebook (with profile name: Evi Fashionholic) and Instagram (with profile name @fashionholicnotes)! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    ResponderEliminar
  4. Adoreiiiii!!!!!
    Beijinhos!!!
    ammandomaquiagem.blogspot.com.br

    ResponderEliminar

Obrigado pelo teu comentário!

Deixa o teu link para eu retribuir a visita. *